maanantai 23. toukokuuta 2016

Köyhän lapsi on kaunis - Sekös niitä rikkahita harmittaa

"Sekös niitä rikkahita harmittaa kun köyhän lapsi on kaunis..... " :Joo samalla paljastuu se ,että helavyö löytyy. Salmiakki kuviota. Kasa levyjä. Tähkä oli 2008-2009 TOOOOOOSI kova sana. Ja ei sillä se on sitä edelleen. Karismaattinen. Komea. Hyvä ääninen sekä show-mies. 

Tähkän Elonkerjuun aikaan olin yhden lapsen äiti. Olin vielä raakile. Vasta matkalla äitiyteen. Ja onneksi siihenkään ei oo koskaan liika valmis. :) 

Jostain syystä *juomaripoika iski lujaa. Myös *isäni pitkät pellot oli ehdoton suosikki. DBTL:ssä koettu ensimmäinen keikka fiilistely oli jotain makiaa.  Myös hieno ja hyvä akustinen konserttisali tunnelmointi juhlakiertueella "Tuhannen päreinä" silloin mukana oli myös esikoinen ehkä 4 vee.  

Mitä Lateen tulee - jospa vielä pääsis kuuntelemaan kun vaan sopiva keikka tulee. 
Kaikki keikka kuvat on valokuvia albumeissa eli sorry niitä ette näe. Mutta ehkä mun sen aikainen "look" :D Tai jotain. 

Musiikilla on kyllä ihmeellinen voima. Ja olen onnellinen kun oon saanu nuoresta saakka tuntea miten paljon siitä voi ihan TODELLA saada irti. Helpotusta. Valoa. Iloa. Rakkautta. Toivoa. 








6 kommenttia:

  1. Ihana Moo ja vitsit miten nuori kaunis äitee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni on likka tossa.... mutta joo mä myös .... ehkä painan sen verta ku Moo nyt .... Oli anoreksia ja sen sellasta 'päällä' :(

      Poista
    2. Pieni on likka tossa.... mutta joo mä myös .... ehkä painan sen verta ku Moo nyt .... Oli anoreksia ja sen sellasta 'päällä' :(

      Poista